Födelsedagsfirande

Nu är jag hemma.

Jonas har precis blivit hämtad av Anna och Nico och åkte hem till sig för att träffa hans bror som kom hem ifrån Thailand idag. Tyvärr kunde jag inte följa med eftersom jag ska jobba imorgon :/ Det var iallafall jättemysigt hemma hos mormor, och Jonas följde med, hihi. Blev jätteglad när han sa att han skulle med :). Vi kom dit vid 14 iallafall och åt as god paj och sallad, sen var det tårta och sen gick vi hem till mig vid 17 tiden. Jonas och jag låg och mös lite i min säng, och sen ringde Anna och Nico.

Nu ska jag söka lite jobb, sen ska jag sova. Ska ju upp fett tidigt.
Kommentarer
Postat av: Marthe

Sv; Har likt dem i snart 4 - 5 år :)

2010-01-06 @ 19:56:37
URL: http://marthejb.blogg.no
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback