Det andra dagiset är grymt!

ååh, guuud vad gott med mat! har precis ätit upp donken maten som jag & pappa köpte efter att han hämtat mig på jobbet. vi hade ju möte på jobbet i typ 3 timmar (ifrån klockan 16-19) så jag var vrålhungrig, haha.

idag var jag ju på det andra dagiset och det känns mycket bättre än det andra. till och med föräldrarna hälsar! haha. och barnen är mycket roligare att jobba med. visst, jag har bara varit där en dag - men jag tror att det faktiskt är viktigt med det där "första intrycket" ..

hur som helst så är jag skittrött och orkar inte skriva så mycket mer nu. jag tänkte iallafall lägga in en "dagens tips" och sen får ni nöja er med inlägg idag, tyvärr, hihi.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback