Dagens frågor


Vad är erat nyårslöfte?
Vart är erat drömresemål och varför?


Mitt nyårslöfte är att börja tröna och sluta äta onyttigt. Jag vet, jag är smal - och jag har inte sagt att jag är tjock. Men kul att vakna upp en dag och titta sig i spegeln och fettet hänger enda ner till knäna. Nej fyfan. Jag ska förbi smal!


Mitt är definitivt Bora bora. Fatta vad coolt att åka dit. Det tar huuur långt tid som helst att komma dit, och det ligger mitt ute i ingenstans. Du bor i små hus och enda vägen att komma upp till huset är ifrån vattnet. Helt blått vatten, och värmen är säkert helt underbar. MJAOW! Men, tyvärr kostar det ju ca 72000 för 1 månad, haha. Jag får helt enkelt vänta några år - så att jag lyckats tjänat ihop så mycket pengar. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Amanda B

New york eller Los Angeles, iafl till USA! :D Har alltid velat åka dit :) Eller så vill jag åka till Thailand :D

2010-01-04 @ 17:11:27
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: mersiha

hehe okeey min dröm resemål är Dubai för att det är en skit fin stad och så. Och mitt nyårs löfte är att höja mina betyg :):)

2010-01-04 @ 18:23:25
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: emiliea

deeeeeee är bra ! eller är förkyld men annars toppen, själv ? :)

2010-01-04 @ 19:48:03
URL: http://emiliuua.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Har inget nyårslöfte direkt, känner att om jag vill ändra något så kan jag göra det när jag vill ;)



Åh, typ AUSTRALIEN! Där finns alla djur på hela planeten, okej inte alla :P och korallrev & sånt ♥

2010-01-04 @ 21:02:34
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback