avokado is the new shit.

IM HOME. dagen har gått bra, men jag är däremot skittrött. kunde typ inte sova igårkväll. låg och vred & vände på mig hur länge som helst, så det blev inte många timmars sömn inatt. men upp kom jag iallafall, och även i tid. är alltid lite orolig för att jag ska försova mig nu när jag har nytt jobb och precis lärt känna alla på de nya förskolorna jag är på .. haha! de kanske tror att jag försover mig med filt? haha. usch!

har precis ätit upp en avokado, mums. nu är jag jättesugen på burkmajs & någon sallad, det är typ det godaste som finns. mer majs & sallader åt folket! haha. tänkte slänga upp lite dagens tips och kankse även några tips på goda och enkla sallader.

hanna och bella, nu är det bara 45 och 46 dagar kvar. längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: ja!:)

2010-01-18 @ 17:38:06
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: BELLa

GUMMAN!? Det kommer att bli B Ä S T !!! :D

2010-01-18 @ 18:45:19
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback