älskar att vara hos frisören!

IM HOME. åh, fan vad skönt att ha klippt sig alltså. blev rätt nöjd, blir typ aldrig helt nöjd när man precis klippt sig eftersom att håret känns så kort då, haha. inte nog med klippning & slingning så fixade hon även löshåret också! så himla snällt. klippte in det i håret osv.

på fredag ska jag dit igen, och då ska jag be henne klippa ur topparna mer. jag tycker nämnligen personligen att det ser bättre ut när det är lite urklippt när man inte har i hårförlängningarna.

köpte lite produkter också! (bilder längre ner) värmemousse som skyddar emot fön & plattänger (min var nästan slut så jag köpte en ny) och även silkesdroppar som ger glans och är jättebra i topparna. love it.

fotar min hårfärg någon dag! (det är faktiskt rätt stor skillnad) jag orkar inte nu, ska sova så jag orkar dagen imorgon, haha. pappa kör mig så är skönt, då kan jag gå upp 30 min senare.

godnatt, sov gott & ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: johanna

visst de kan vi göra, lägger till dig nu då på Blogloving :D

2010-01-27 @ 21:24:13
URL: http://emmajohannaforsberg.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback