Varför uppdaterar ni aldrig?!

Ingen jävel har uppdaterar sina bloggar idag typ. Boring! + Att Anna har lyckats ta bort sin blogg på nåt sätt, hahah. Förstår inte hur människan lyckas med allt

Nu ska jag gå ner och titta på tv & njuta av den här fredagen. Och tänka på att om 1 vecka har konserten börjat och där står jag tillsammans med Rebecka, Hanna, Essi och Josefin och är världens lyckligaste människa.

Ha en bra fredag kväll allihopa.
Ta hand om er & tänk lite extra på mig eftersom att jag har tappat rösten.


Älskar dig över allt annat.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback