säng säljes!

har inte uppdaterat så mycket idag .. anledning - jag har fixat lite med hannas blogg. klicka HÄR för att komma till henne. tänkte även fixa och trixa lite med min egen, när jag orkar, haha. jag tycker alltid att det är svårare att göra min egen, eftersom jag är så himla kräsen.

håller på med lunch nu! och imorgon kommer min säng btw, tjoho. det gillar vi ♥ .. så på fredag ska vi montera upp den. någon som vill köpa min gamla sängstomme + en ny madrass till? 500kr. superbra pris, hihi.

sängstommen MALM ifrån IKEA (jag har dock en 90x200 säng) & madrass ifrån jysk. (dock utan ben)

nu ska jag titta till maten & acceptera era kommentarer.
saknar Jonas..



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback