Res gratis med SL idag!

Hej allihopa!

FAN VAD JAG HAR ONT I MIN HALS.
Helt serisöt! Haha. Jag ringde iallafall vårdcecntralen och hon sa att det sällan är bakterier när man är hes, alltså har jag inte halsfluss iallafall! WOHO. Tur det. Jag skulle avvakta, och om det blev sämre i helgen så skulle jag ringa tillbaka. Hoppas verkligen att det blir bra nu!!! Tänkte gå ner till apoteket och se ifall de har någonting man kan ta emot det onda, haha..

Just det, idag reser ni allihopa gratis med SL iallafall. Tycker det faktiskt är grymt snällt eftersom att det har varit kaos nu de senaste dagarna.

Och idag är det fredag.. Men jag ska bara vara hemma och ta det lungt, försöka kurera mig. Inte träffa någon, så att jag kan bli av med de här jävla viruset jag har i kroppen. det är ju faktiskt 1 vecka kvar till Göteborg idag. Halleluja! Jag måste bli frisk tills dess..

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback