rast

hej allihopa.

sitter & har rast nu, och det är fett najs att jag kan logga in på min blogg då, höhö. tittade även ifall jag hade fått ledigt och det hade jag. det står en gren bock brevid ;) så nu är jag ledig den 5e mars. 19&20 dagar kvar, kan verkligen inte förstå att det är så himla kort tid kvar. kommer ihog i oktober när biljetterna släpptes, och man tyckte att det var så jävla långt tid kvar. ett halvår liksom! haha. men nu är det bara 3 veckor.

aja, nu ska jag vänta på att hanna ska ringa mig.
och dessutom så ska jag försöka titta lite på internet om jag hittar något som kan få min jävla vagel att försvinna..

love
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback