mina fina jeans

håller på att testa lite kläder i min garderob och hittade ett par superfina jeans som jag inte har använt på ett tag. dock går de nog inte att använda nu på vintern, eftersom att jag inte kan ha någonting under de.. blir rätt tajt då! HAHA. kommer typ inte kunna sitta ner då, eller ens få igen knappen. men funderar på att försöka sätta på mig de imorgon - om jag hinner. får gå upp i bra tid så att jag hinner byta till ett par andra byxor/leggings om de inte passar.

de här jeansen är det jag pratar om. (inte bästa bilderna, men whatever!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-16 @ 23:04:38
URL: http://emelielindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-16 @ 23:04:39
URL: http://emelielindahl.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback