love is in the air

glad alla dag allihopa!
hoppas att ni har haft en jättebra dag.

det har jag haft. gick upp vid 13 tiden och då lagade min bebis lunch till mig, så himla gullig. fick omelett och smörgåsar :D as gott. sen tittade vi på ogifta par och efter det skulle vi åka till anna & nico på middag. där åt vi jättegod en jättegod pastarätt och lite tillbehör till det. vid 20 tiden fick jag skjuts hem och jonas till sig :) så nu sitter jag i min säng och ska fixa mig lite, sen ska ajg sova. börjar 8 imorgon och sen har vi APT möte - så jag slutar typ vid 21:00. segt som fan .. menmen! det måste ju också göras ;)

tänkte slänga upp lite bilder i övermorgon eller så.. för jag hinner/orkar varken imorgon eller ikväll. det tar så långt tid att få upp de där stora bilderna, haha. fick iallafall skitsöta bilder på anna och nicos katter baloo och tiger :D jag dör, pluttisarna.

aja, nu ska jag lyssna lite på muuusic, sen ska jag sova.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda ♥ [nittonfoton]

vilken söt bild :D

2010-02-14 @ 21:47:34
URL: http://nittonfoton.blogg.se/
Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid:)

2010-02-15 @ 01:40:49
URL: http://www.improveme.se/veronique
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback