JUNIORSVIIIIIT

FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN HÄR DAGEEEEN! Jag och Hanna ska bo på hotell den 5-6 mars. Juniorsvit på elite plaza hotell. 42m2. nu är alla juniorsviterna slut typ. + att vi år champange och frukt på rummet utan extra kostad! party efter konserten för fan, hahaha.

Nu ska jag vara social emot Jonas som är här. min säng är fan huge btw, vi behöver inte trängas längre och det är så jävla underbart.

Hanna och jag kommer äga som fan i Göteborg. Någon som har lust att haka på till vårat hotellrum efter konserten och dricka champange? haha! LOOOVELY.

"Våra fina juniorsviter är utrustade med minibar, kabel-TV, hårtork, förvaringsbox, cd-spelare och tandborst- & rakkit i badrummet. I rummet har vi satt in en blomma och ni finner ett paraply till ert förfogande under er vistelse hos oss. Vi erbjuder både trådlös Internetuppkoppling samt via bredband. Ni får fri morgontidning samt morgonrock och tofflor på rummet.
Vid ankomst har vi ställt in en flaska vin och frukt på rummet utan extra kostnad.

Vi erbjuder er även nattning. Vi kommer då någon gång mellan 19:00–21:00 och drar för gardinerna, tar undan överkastet, lägger en chokladbit på kudden samt ställer in något att dricka på ert rum- allt för att öka den luxuösa känslan. Juniorsviterna är ca 42 m2."



Kommentarer
Postat av: HANNAA

GUD I HIMELEN! AMEN

haha nej skoja bara fyfan va sjukt.! <3<3<3<3<3

2010-02-11 @ 20:03:24
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback