Ich kann mich nich' mehr mit anseh'n - Bin ichlos

Idag är jag hemma ifrån jobbet. Har grymt ont i huvudet, halsen och har typ ingen röst. Måste gå ner och handla huvudvärkstabletter också, vi har inga här hemma och det suger. Tog de sista alvedon tabletterna igårkväll!

Imorgon måste jag gå och jobba eftersom att jag öppnar. Förhoppningsvis kanske jag kan gå tidigare ifrån jobbet om jag blir sämre, men det hoppas jag inte.

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel nu, ovanligt va? De får mig alltid på så jävla bra humör. Oavsett om jag är ledsen eller deppig! Just nu är det Ich bin nicht ich som går på repeat! Åh, lilla Bill. Hans röst låter så pluttig, men så jävla bra ändå. Det var förövrigt den första låten jag hörde och jag kommer ihåg att jag fastnade direkt. Lyssnade om och om igen på högsta volym och retade gallfeber på hela min familj, hah. Får fortfarande rysningar av att höra den, det kommer alltid vara någonting speciellt med den låten.

Egal wo du bist, komm und rette mich, ich bin nicht ich bei mir bist - Just den meningen gör så att jag bara vill skrika rätt ut för att det är så jävla bra.

Nej, nu ska jag försöka packa lite till Göteborg.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback