hos jonas

heej sötnosar.

sitter hemma hos jonas nu och har typ precis gått upp. han är på någon match typ, haha. och åkte runt 12 tiden.. men jag hade så jävla ont i huvudet så jag somnade om tills nu ;) rätt skönt. känns bättre i huvudet nu så snart ska jag börja röra mig hem.

igårkväll blev det inte så jävla mycket party, haha. men vi träffade leo, amanda, danne och jessica. vi satt nere på värdsan och drack lite och pratade. det var en helt okej kväll eftersom att jag hade cp ont i huvudet!

nu ska jag börja fixa mig.
pusss på er
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback