godnatt sverige

nu ligger jag i sängen, på min spikmatta som jag fick utav jonas mamma och hennes man! :D det är fett avslappande, även om det inte låter som det.. somna på spikar liksom! hur mysigt låter det på en skala? ;) hur som helst så jobbar jag 08:00-16:30 imorgon, som vanligt i och för sig, men det är kul.

fettade lite framför halv åtta hos mig & annorlunda familj också. älskar verkligen de programmen! men framför allt annorlunda familj. det är typ mitt favoritprogram :D tycker att familjen i vemdalen (eller vart de nu bor?) är så jävla härliga. och familjen i uppsala med ;) däremot så tycker jag inte att det var så kul att de visade tokio hotel affischer i två familjer. kan typ inte förstå att de blivit så populära nu! :O kommer ihåg 2006 när inte en kotte visste vilka de var, och nu är alla fett anti. menmen! är glad för deras skull :)

btw, jag designade om rubrikerna lite snabbt också.. hope you like it!
aja, nu ska jag sova.
love

går inte att ladda upp bilder, så det får bli ett litet tråkigt inlägg!
Kommentarer
Postat av: aleks

James från familjen annorlunda går i min klass :D

2010-02-15 @ 23:49:59
URL: http://rauwraleks.blogg.se/
Postat av: johanna

svar: aa längtar, fett coolt om ni bor på samma ju :) okej, kul, har du träffat dom på signeringar och sånt då eller ? kram<3

2010-02-16 @ 11:11:52
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: aleks

nej, i södertälje haha! familjen Cotino med tre tvillingpar eller vad det var!

2010-02-16 @ 13:25:09
URL: http://rauwraleks.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback