en mysig helg!

heej alla glada :D

jag sitter hemma hos min bebis och lyssnar på lite muuusic. just nu en liten kort låt som inte kommit ut ännu. den är bara 30 sekunder men fyfan i helvete vad bra den är. den kommer om bara några veckor och LÄTT att jag ska lyssna sönder den, haha. det är nämnligen tokio hotel ft. kerli's låt strange. man hör knappt kerli, och det är det som är det braiga! :D lyssna på den här längre ner.



min helg har varit toppenbra iallafall! tänkte berätta lite kort.
i fredags var jag med jonas, sofia, ylva, elli och kim och tittade på bajen fans hockey match i kärrtorp. eller tittade och tittade, vi drack lite alkohol och sånt. sen kom även james & linus som jag inte träffat på huuur länge som helst, så det var jättekul! träffade rebeckas brorsor, jatte & adam också. och fick cider av de :D haha, tack igen! det var svinkallt där.. men efter typ 3 timmar utomhus för att titta på matchen åkte vi till gullmarsplan och där åt vi allihopa på kebaben. supergott! sen åkte vi hem till jonas eftersom att han hade ont i huvudet och somnade direkt :)

igår (lördags) åkte jag och jonas in till stan för att träffa rebecka! åååh, vad det var kul att träffa henne igen. vi gick till john chris och fikade och pratade massa. vi hann dock inte träffas så länge för hon skulle på träning, men vi ska ses nu i veckan igen. WOHO! efter det skulle vi egentligen ha träffat bella och henrik, men sen kunde de inte så då kom anna in till stan och så gick vi och tittade lite i affärer. sen gick vi till soft kök & bar och åt middag. alla 3 tog nacho tallrikar, fan vad gott det var! sen åkte vi hem till mig för jag ville byta kläder eftersom att vi egentligen skulle till andreas hockey match. men sen var han typ avstängd så vi åkte till trångsund istället och gick till oasen och de drack lite öl & vi pratade lite skit, haha. efter det gick vi hem till jonas igen och sjöng singstar typ hela natten. har filmat så det kommer säkert upp några videosar.

imorse vaknade jag & jonas halv 11 av att anna och andreas kommer in och väcker oss och säger att klockan är 14:00, hahaha. stördisar! vi åt frukost och sen åkte de hem :) jag har precis fixat mig klart nu och väntar på att jonas också ska göra det.. sen vet jag inte vad som händer!

BILDER IFRÅN HELGEN KOMMER!
Kommentarer
Postat av: anna och andreas

tack så jätte mycket för igår :D

2010-02-07 @ 16:29:16
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback