Bröllopsfotografen

Jag är fett trött på att vara hemma och vara sjuk. Är fett trött över att knappt kunna prata för att man har tappat rösten. Är as nervös för vem som kommer vinna M&G och får träffa Tokio Hotel, känns som om det kommer vara nåt litet fan som bara tyckt om de i 1 vecka ungefär. Är trött över att ha ont i halsen.

Äh, glöm det jag skrev.. Ska titta på Bröllopsfotografen snart med min familj. Min lillebror fick den i födelsedagspresent idag, hih. Älskar den filmen! Har ni sett den?
Kommentarer
Postat av: Anonym

heej<3 vad gör du varje söndagar är det något specielt du gör då?

2010-02-28 @ 11:37:28
URL: http://newgirlz.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback