Ida goes vaxpropp

såhär känner jag mig just nu!
Jonas är och chillar hos en kompis som är ensam hemma, och här i sängen sitter jag med en bomullstuss i örat och tejp över och känner mig lite äcklig, haha. Jag har nämnligen typ fått en vaxpropp i örat (jag vet, det låter skitäckligt, men det är faktiskt inte så farligt!) och har droppat i vätska i örat som ska värka under natten! vi får se om det hjälper, hoppas verkligen det, för jag hör typ ingenting och det suger.
btw, visst är jag snygg utan smink? HAHA. kiddin'
jag gillar fan mitt hår på den här bilden. första gången! synd bara att jag gör en ful min & är utan smink, hihi.

godnatt på er sötisar. tyck lite synd om mig nu.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback