APRIL APRIL

Hello sweeties.

Måste bara börja med att skriva. APRIL APRIL ERA DUMMA SILLAR! haha. Ni var så himla lättlurade igår. Min telefon gick i ett med sms och allt som jag fick av mitt inlägg jag skrev här. Nästan alla gick på det, och allra mest Hanna som jag sa skulle få följa med mig. Hon började gråta av lycka, sötan. Haha. Sen fick jag dock en jävla massa skuldkänslor när jag sa att det bara var ett aprilskämt!

Idag har jag och Jonas varit i haninge centrum med Danne. Vi tittade runt lite, men jag hittade inget speciellt roligt. Tycker tyvärr inte att någon affär har nåt speciellt jättesnyggt nu för tiden. Trisst! Nu väntar vi på Leo som ska köra oss hem till mig. Jag ska byta kläder och så, sen ska vi tillbaka till Trångsund och äta på wärdshuset här. De har så himla god mat.

Hoppas att ni får en trevlig långfredag!
Puss på er.
Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha inte okej ida inte okej

2010-04-03 @ 17:55:34
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback