Vilka bloggar läser jag?

Sara frågade:
Vilka bloggar brukar du läsa?

SVAR: Det är helt olika ifrån dag till dag.. I några tidigare inlägg så skrev jag och frågade ifall ni kunde länka några utav era bloggar eftersom jag tröttnat på de jag läser.. Dels för att de knappt uppdateras något och för att jag ville ha koll på lite nya bloggar istället för de "vanliga" jag läser. Men hur som helt så tänkte jag skriva topp 5 utav mig, på de bloggar som jag alltid går in på varje dag.

1. Anna
2. Kenza
3. Falsksanning
4. Rebecka
5. Bella

Varsegod brudar, där fick ni länkar också! Dock behöver ju inte Kenza någon.. haha!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback