Tänder och möbler

Sådär ja, nu har jag rensat i mina länkar. Hade föööör många, såg bara dåligt ut. Så nu har jag rensat bort det som jag inte behöver och de bloggar som jag inte läser osv. Mycket snyggare! Haha.

Försöker få mamma att vi ska åka till IKEA och kolla runt lite. Det är min favorit affär, love it! Imorgon måste jag köpa ett nytt busskort eftersom att mitt går ut då, surt. Men ska köpa terminskort då. Får rabatt så det blir billigt! :) Imorgon ska jag dessutom till tandregleringen igen, känns som om jag ständigt är där även fast jag bara är där ungeär 1 gång varannan månad! De ska iallafall kolla ifall jag kan ta ut den där j*vla tågrälsen om två veckor eller inte. Skulle egentligen ha tagit bort den för någon månad sen, men då var det fortfarande en glugg kvar så vi väntade lite istället. Hur som helst så ser jag fram emot det eftersom att jag inte har en enda glugg i min fina mun nu. Mina tänder är så himla fina. Kan faktiskt inte fatta att de är mina, haha. Om man jämnför med innan och nu, så är det en sån himla skillnad. Men däremot så har jag haft den ett bra tag. Jonas har inte ens sett mig utan tandställning och vi har snart varit tillsammas i 2 år, haha.



EDIT: Vet ni vad mamma kom och sa nu?! Att jag får vara kvar på dagiset i minst 1 månad till. FYFAN VAD KUL! JAG SKA DIT IMORGON. ÅH, JAG ÄLSKAR DET JOBBET! Och imorgon får jag eget skåp också, tjiiiho!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback