Svenska hollywood fruar

Jag tycker att det är så jävla tråkigt att folk inte uppdaterar sina bloggar! Inte konstigt att man inte får läsare liksom!

Hur om helst så ska jag snart gå och lägga mig och kolla på Svenska Hollywood fruar, haha. Mitt favoritprogram efter idol. Det är skitroligt! Älskar Anna Anka och resten. Däremot så tror jag att de gör sig till lite. Som t.ex. när en utav de sa att de lärt sig göra kaffe för 1 år sen. (?!?!) Man är ju inkompetent om man inte kan göra kaffe när man är typ 40+. Till och med jag lärde mig när jag var 7, hahah.

Aja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Slutar halv 5 så ska väl kanske ta det lungt hemma eller nåt. Innan jag går och lägger mig idag så ska jag kika ut genom fönstret och se ifall jag ser limosinen köra förbi! (ni kommer väl ihåg att de spelar in en musikvideo på min gata?). Jag och mamma såg den igår och roliga som vi är så sprang vi ut på "promenad" för att se mer utav den. Men den dök aldrig upp, haha. Däremot så hörde vi den bara senare.. Skulle vara kul att veta vad det är för någon som sitter i och är artisten!

Ha det bra allihopa.
Natti natti. Puss!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback