Svar på tal till..

Anonym: Du skriver ständigt att du inte lyssnar på Tokio hotel längre men ändå har du förbokat deras nya skivor på båda språken.. Hänger inte med i hur du tänker heheh

Svar: Först och främst så förstår jag faktiskt inte hur du kan skriva att jag ständigt skriver att jag inte lyssnar på Tokio Hotel längre? vart har du fått det ifrån. Vad jag vet och vad jag kommer ihåg, så har jag inte skrivit det på hur många månader som helst. Tokio Hotel är och kommer alltid vara ett band som betyder mycket för mig. Jag har träffat några utan mina bästa vänner genom det bandet!

Och måste bara tillägga, vad roligt att du inte vågar stå för vem du är eftersom att du skriver att du är anonym. Shit, jag hatar anonyma kommentarer, men fan vad kul att jag kan ta reda på vem det är! Moahah.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback