Sjukling

Orkar inte skriva så mycket.. Mår skit! Har ont i hela kroppen och känns som om jag har feber osv. Var iallafall på jobbet ifrån 08:00 till 16:00. Kämpade mig igenom hela dagen och jag hoppas att jag mår mycket bättre imorgon. Ska gå och lägga mig jätte tidigt..

På rasten tog jag även en liten massage stund med tända ljus! Det var jätteskönt och mysigt.
Imorgon börjar jag 07:30 till 16:30. Hoppas verkligen att jag kan gå.. Hittills har jag tjänat ihop lite mer än 4000kr!

Pappa och Mattias är och handlar McDonalds mat, haha. Jag ska ta en McFeast med milkshake, mums! Igår kom även Jonas och Kim och hämtade mig så åkte vi till donken vid östberga.

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer..
Håller på att somna! Hah.

Puss puss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback