Min underbara helg

Åh herregud! Jag har ju inte skrivit om min mysiga helg ännu!

I fredags gjorde jag inte mycket. Var bara hemma och tog det lungs med mammsen och pappsen. Vi åt chips och ostbågar och kollade på film och lite olika serier som vi hade inspelade på boxern.

I lördags träffade jag äntligen min baby. Jonas och jag möttes upp i stan där vi gick runt och kollade lite. Han var ute efter ett par skor, och det var jag också. Dock hittade ingen av oss ett par skor, haha. Men jag hittade en fin lila tshirt med luva! (bild kommer) Den är hur fin som helst, haha. Och efter ett tag blev jag och Jonas hungriga och ingen av oss var sugna på mcdonalds, tacobar, BK (osv) eller sån äcklig skräpmat, så satte vi oss på en mysig resturang i stället mitt i stan. Jag beställde en Filé Oscar och Jonas tog en plankstek. Det fanns vin och champange och grejer också men vi tog två glas coca cola var, haha! Sen blev vi båda skitmätta och då betalade vi. Efter det åkte vi hem till Jonas. Vi skulle egentligen ha träffat Kim och Sofia men varken jag eller Jonas orkade. Så vi gick ner och hyrde två stycken filmer och köpte chips och lite godis. Sen var det godnatt men fan vad mysigt vi hade.




I söndags vaknade vi vid 10 tiden och då gick vi upp och fixade oss och sen gjorde vi frukost tillsammans. Sen åkte vi till Farsta och kollade runt lite. Jonas hittade äntligen ett par skor, de är superfina! :D. Sen åkte vi hem till mig och satt och kollade på bajenmatchen. Klockan tickade och det blev kväll och dags att sova.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback