Min nya säng.. Snart!


Inlägget är mest riktat till mamma & pappa.

Bra att veta
- Produkt med fyra funktioner: soffa, enkelsäng, dubbelsäng och förvaring.

5 bra anledningar till att den här sängen ska bli min.
Jag behöver en större säng
. Jonas och jag får ju trängas på min lilla. Vi får knappt plats!
Jag kan använda den både till soffa och säng, om jag vill.  
Jag får plats med saker i de TRE lådorna som finns. = Väldigt bra förvaring och välbehövligt.
Den får plats i mitt rum, utan problem. Jag mätte precis!
Jag har råd att betala allt själv. Iallafall hälften eftersom att man måste köpa till en madrass. (a)

(dålig) anledning till att sängen inte ska bli min.
Mitt rum är rätt litet. Kanske inte får plats med så mycket mer än sängen & TV. (Men det är värt det som fan!!)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback