Min dag

Har precis kommit hem ifrån BEA där jag och mamma var och handlade. Vi köpte bland annat lite fredagsmys, eller ska jag säga mycket? Haha. Det blev blomkål, morätter, gurka, chips, ostbågar och två dipp. Haha. Jag som bara kommer bli mätt på middagen eftersom att det blir pappas goda carbonara. Och efter det blir det en maaaassa chips osv, snacka om att jag kommer bli överviktig efter den här kvällen! Haha. Nej då, jag går ju typ inte upp i vikt oavsett hur mycket jag äter..

Idag har jag jobbat igen och idag skrev jag på anställnigsavtal som vikarie där. Känns både skönt och jävligt kul! Jag älskar att jobba där. Jag vet att jag har sagt det förut, men det behövs sägas igen - alla är så snälla, söta och roliga. Både barnen och personalen.

Idag jobbade jag 09.00 till 16.00 och på måndag börjar jag klockan 09.00 igen. Efter jobbet idag åkte jag till frisören där mamma satt och blev stylad lite, haha. Och så bokade jag in en tid till mig själv. Jag berättade hur jag ville ha det och hon ska fixa det till mig den 21, alltså om 2 veckor. Känns så skönt, äntligen har jag en klipptid. Får klippa bort det slitna och slinga till en ny finare färg.

Jaja, nu ska jag lyssna lite på muuuusic och längta tills idol börjar!
Imorgon ska jag äntligen få träffa Jonas igen, puss på det! Och då ska vi hem till Sofia och äta middag, ska bli jävligt mysigt, haha.

Puss på er!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback