Middag + Idolmys

Har varit och handlat med mamma precis. Vi köpte hallon och björnbär, så nu kan jag göra smoothie imorgon bitti! Fan vad gott, mums. Sen blev det lite annat som schampoo och balsam också.

Snart ska jag äta middag och sen ska jag kolla på idol. Så jag kommer antagligen inte uppdatera mer ikväll. Men tycker inte ni ska klaga för det, jag har skrivit *räknar* 9 inlägg idag (10 med det här!!). Och det är mer än t.ex. Kissie skrivit idag, eller Paow/Dessie och allt vad de heter. Jag kanske borde bli lika känd som de? För hur kul är det att läsa en blogg som uppdateras 1 gång om dagen. INTE ROLIGT ALLS ska jag meddela. Alla bloggar jag läsar har blivit så tråkiga nu. Ge mig nya bloggar att läsa, nya förslag!

Aja. Ha en trevlig kväll iallafall. Imorgon kommer jag nog inte kunna skriva så mycket heller eftersom att jag ska till tandregleringen och direkt efter till dagiset.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback