Jävla SL

And I'm home! Jag tänkte att jag skulle skriva lite här. Börjar fan 13:45 idag! Det är najs.

Hur som helst så var jag ju hos tandläkaren idag, och det gick bra. Han sa att jag skulle kunnat få ta bort den idag, men vi hade ingen tid för det. Men det har jag ju om 2 veckor, så de så. Fan vad underbart! Hur som helst så gick resan dit inte lika bra.

Jag skulle ta tunnelbanan som gick 48 för då skulle jag komma precis lagom utan att behöva stressa. Redan där var tunnelbanan försenad, men jag tänkte att "det är lungt, jag hinner!" Och så kom den äntligen, efter 5 minuter. Men jag skulle ändå hinna tänkte jag. I skanstull stannade den, och bara stod still. Efter ca 5 minuter till så sa chaffören att vi inte kunde åka vidare med tåget så alla skulle hoppa av. Men det kunde ju inte komma en ny tunnelbana förbi eftersom att den andra fortfarande stod kvar. Tillslut åkte den och en annan tunnelbana kunde komma så jag hoppade på den och tänkte att jag kanske måste ringa tandis. Så jag gjorde de och de sa att det var lugnt men att jag kankse skulle få vänta lite eftersom att jag redan missat min tid. Hur som helst så gick den där JÄVLA tunnelbanan som var framför sönder 2 gånger mellan skanstull och medis så det gick ju inte direkt snabbt fram inte. Åh, jag blir så trött. Och så ska man köpa SL kort för typ 1200:- bara för att åka med de där usla tågen som alltid är försenade. Och likadant gäller bussar eller pendeltåg. Ska stämma SL. Någon som är på? Kom hur som helst 20 minuter för sent, men fick komma in direkt, så det var ju skönt iallafall!
Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp! :) ska du se idol idag?

2009-09-30 @ 16:03:07
URL: http://haidis.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback