its regnar i Swerjutt

God kväll Idas alla läsare! Nu är det såhär att jag kommer med väldigt viktig information.
Nu är de så att till lunch åt jag pyttipanna och ägg. Soft- I KNOW.. och så tog jag fram ketchupen.. Hade tråkigt och satt och läste på baksidan utav den tomatröda flaskan HAHA fan vad roligt. Gissa vad jag såg? hahahahaha de är tydligen kanel och cayennpeppar i ketchup och salt och andra kryddor. Men kanel. Haha jag tror jag dör. Är de någon som kanske sitter och äter keppppshuuup just nu.. försök smutta på smaken utav kanel. för de kunde inte jag!

Ida och jag kom hem för inte så länge sen. Det regnar ootroooligt mycket. Vi blev väldigt blöta. Vi gick till 7eleven för att vi skulle köpa dos milkos till idas söta familj :) som sagt. de regna :(

På Fredag ska vi på bio. Mjau ! Ida håller på att somna nu. Typ. Jag me. Typ. Ida saknar Junäs, de märks på henne bara. och jag ser de för jag är hennes BFF. Så är de bitches- deal with it synd för er haha
Till sist vill  jag som vanligt säga att jag älskar Ida och hon får mig alltid på bra åt mig- min sunshine- Alltid.
Peace love and kepchuup!




-I love you like a fat kid loves cookies-
Din vän. A
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback