Har inget bättre för mig

1. Vad tänkte du när du såg dig i spegeln första gången i morse?
Fyfan.. Jag måste tvätta håret ikväll!

2.Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga, Jonas har mitt kort i sin plånbok (!!)

3. Vem ligger fyra på missade samtalslistor på din mobil?
ICE Min Bebis <3 (Jonas)

4. vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, ett vitt linne och rosa tröja.

5. Sätter du etiketter på dig själv?
"Väldigt ofta"

6. vad är det för märke på skrona du har på dig?
Har strumpor nu, annars lacoste.

7.Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Yeay, ska vi ses 5 utanför Åhléns?"

7. Vilket uttryck använder du mest?
Helt ärligt så vet jag inte.. :o

8. Till vem sa du "jag älskar dig" till senast?
Jonas

9. Vilken ålder har varit bäst hittills?
1 år typ.. Inga beskymmer alls!

10. Vad har du för skrivbordsbild på din dator just nu?
Ingen alls. Datan är cp!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback