En skymt av Tokio Hotel

Godmorgon! Haha. Nu undrar ni vad jag gör uppe, eller hur? ;) Jo, jag ska ju förhoppningsvis träffa Tokio Hotel och då behöver man vara ute i JÄVLIGT god tid. Vet att det redan är full smockat där borta och att man egentligen behöver köa hela natten för att få så bra syn som möjligt.. Men mitt huvud var inte på min sida. Direkt efter jobbet gick jag och la mig, och fortfarande så sunkar huvudet. Ska ta huvudvärkstablett innan jag går, och även ta med mig.

Jag ska vara med Rebecka, Essi och Josefin - the Dortmund gang, hahah! Sen kommer även Frida och Miranda :). Jag har med mig filt, sittunderlag, aluminiumfolie (håller värmen skitbra!), paraply, halsduk, vantar och skiiitstjocka strumpor! ;p

Hoppas på en trevlig dag iallfall, och hoppas ni också får det.
Pussen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback