En liten bild

Hittade en bild som Ida hade lagt upp ifrån Sheraton hotell. Hatar bilden men tänkte lägga upp den eftersom att Ida, Alice och Rach är söta. Haha!

Hur som helst så var set jätte roligt utanför hotellet! Och jag saknar det. Vill på konsert nu och sen så vill jag dela Tokio Hotel minnen med Rebecka. Jag måste träffa dig snart. Vem fan ska jag annars prata med? Det är bara du som förstår mig så pass väl. Alla andra tröttnar på att lyssna efter 2 min (MAX!!)

Aja, vi ska ju ses i veckan iallafall.
Här kommer bilden iallafall. Ja, jag har täckt över munnen. Gjorde nån ful grej, blä.


Just det. Det är nåt fel på bloggen nu! Ni vet menyn som är på sidan? <--- den har laft sig under alla inlägg helt plötsligt och jag har inte ens ändrat någonting! Jag har ju fixat Bellas blogg och så fuckar min upp dig. Det verkar ju normalt.. Aja, tänkte ändå fixa min snart igen. Har tröttnat på den här! Haha.

Nu ska jag äta sockerkaka som jag bakade.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback