Fikat med Rebecka

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Najs! Och äntligen fredag, tjoho.

Igårkväll så var jag och fikade med Rebecka. Så jäkla mysigt och roligt att träffa henne igen, haha. Vi kom till fiket runt klockan 18 och då beställde vi in lite middag som varken jag eller Rebecka ätit. Båda två tog bakad potatis med skagenröra. Fyfan vad stora de var! Och vi som var oroliga för att vi inte skulle bli mätta. Vi orkade ju inte ens äta upp alltihopa, hahahah. Roliga vi är. Sen blev jag lite hes och vi hade suttit och pratat i yttligare någon timme och maten hade smält så då beställde vi in en varsin kladdkaka med grädde och te. Skitgott det med :). När vi hade ätit upp de så kom Jonas vid klockan 21 eftersom att han skulle sova hos mig. Så skönt att träffa honom igen, saknat honom. Sen åkte vi hem till mig och sa hejdå till Rebecka men vi lovade att träffas SNART igen och inte låta det gå evigheter.. Väl hemma hos mig satte vi på en film och myste lite.

Imorse började jag klockan 12 och det var skönt, hihi. Så jag och Jonas fick sovmorgon, eftersom att han var ledig. Ikväll vet jag inte vad som händer. Kankse bara ska vara hemma och ta det lungt och mysa framför tvn med familjen. Får se om nåt roligt dyker upp! :)

Här kommer lite bilder ifrån igår:
Och ja, de två bilderna i mitten är bara på skämt. Roliga och snygga vi är!


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback