Dagis och shopping

Tjenis.

Har precis klivit in genom dörren eftersom att jag var i Globen en snabbis. Jag kollade på lite smink eftersom att det var rea, och jag hittade både foundation och puder! Tjoho. Sen kom jag hem med strumpor (myyycket behövligt!) och ett vitt linne och en jättesöt blus. (bilder finns länge ned.)

Idag har jag varit på mammas jobb igen. Och ska vara där hela veckan också fick jag information om idag! Så jag måste ringa Citysälj och tala om det. Det gick iallafall bra idag också, och de har till och med börjar kalla mig för fröken nu och inte bara Ida eller frågat vad jag heter. Haha.

Nu ska jag gå ner och kolla på idol med Mattias och så ska vi göra popcorn med aromat på, det är skitgott och det borde alla testa! Haha.


- Vit blus H&M
- Vitt linne H&M
- Färgglada strumpor H&M
- Max factor miracle touch foundation.
- Max factor facefinity compact puder.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback