Bloggfixarn

Har precis fixat klart på Bellas blogg nu.. Puuh! Hon hade tagit bort en massa koder vid header avsnittet så det gick inte bra ifrån början men sen la jag till de igen och då gick det som jag ville igen. Först "satt den fast", menmen. Jag fixar allt!

Ska snart gå och lägga mig, är skittrött. Och dessutom så öppnar jag på dagiset imorgon så jag börjar klockan 7 :). Ska bli mysigt! Då får man ju äta frukost där och allt, hihi. Men ska ändå äta nåt litet här hemma eftersom att frukosten inte är förns klockan 8.

Kollar på solens mat nu på 1an. Har ni sett de? Älskar mat program, haha. Min favvo är Primo Paolo.
Nu ska jag göra smoothie.

Vi hörs.
Puss
Kommentarer
Postat av: BELLa

Tack så mycket gumman! :)

Den blev jättefin!

2009-09-20 @ 20:58:18
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback