är på innebandy match med jonas oc

0-571aa15b9a83d92c722be10f0babeb0d.png

Kolla varifrån!

är på innebandy match med jonas och passa. det är mattias lag som spelar men han är skadad, tyvärr. har inte skrivit på hela helgen, sry. tänkte skriva lite kort vad jag gjorde igår! först mötte jag upp jonas i stan. letade efter skor och kläder, hittade ett par underkläder och en tröja. sen blev både jag och jonas hungriga så vi satte oss på resturang. jag tog en file oscar och jonas en plankstek! mums. sen åkte vi till jonas, hyrde två filmer och köpte lite godis och chips. aja, nu ska jag fortsätta kolla. lägger upp bilder och sant sen. puss puss

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback