What you say?

Jag har inte skrivit här nu eftersom jag gästbloggade på Annas blogg. Bästis <3.

Har sjukt ont i halsen idag, jisses. Fattar inte! Det började ju bli bättre. Beror nog på att jag fått ropa på barnen idag för att de är så inne i det de håller på med, haha. Så att de inte hör när det är mat osv. Imorgon öppnar jag, igen. Men jag slutar tidigt då! Efter jobbet ska jag och Jonas hem till Anna och Nico och äta middag där, ska bli mysigt.

Åh! Mattias kom in med en massa kuponger med rabatter i Linjeholmen. De har ju öppnat en ny galleria där, så kanske åker dit efter jobbet, hihi. Eller så åker jag till farsta och kollar eftersom att jag har rabatter där också! Tack lillebror! <3

Ikväll är det inlåst, woho. Älskar torsdagar bara därför, hahaha.
Nu ska jag fortsätta lyssna på muuusic. Puss på er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback