Urinvägsinfektion.

Fan. Idag skulle det egentligen ha blivit Danmark. Men Jag har fått urinvägsinfektion, igen.. Så det blir inte så. Har verkligen skitont och har fått en tid klockan 13 på min vårdcentral. Känns som om jag hade urinvägsinfektion igår. Måste börja klä på mig mer nu när jag jobbar på dagis också! Då är jag ju ute så himla mycket.

Natten har varit ett helvete. Jag tror att jag har sovit max 5 timmar totalt, är övertrött och så himla kissnödig. Har sprungit upp och ner hela natten och väckt stackarn Jonas varje gång. Så han är också jätte trött.

Gårkvällen var iallafall jätte mysig. Jag och Jonas mötte upp Bella och Henrik vid biografen, sedan gick vi och tog en öl. Eller Jonas och Henrik rättare sagt, haha. Sedan började bion och den var verkligen hur bra som helst! Orkar inte skriva så mycket mer nu, men vi hörs kankse lite senare.

Ska äta någonting nu, och sen ska jag kolla på TV4 eftersom att Tokio Hotel är med där om någon timme. Skoj!
Puss på er och önska mig lycka till på vårdcentralen.
Kommentarer
Postat av: Malin

Är du säker på att Tokio Hotel är med nu kl 11.30 på kanal 4? Det är ju repris i Idol från i fredags.

Och sen är det ett till reprisavsnitt av Idol efteråt... ?

2009-10-18 @ 11:40:24
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: då missade jag det :'(

Men så här skrev du på din blogg kl 10.28:

Ska äta någonting nu, och sen ska jag kolla på TV4 eftersom att Tokio Hotel är med där om någon timme.

du skrev OM någon timme, alltså en timme efter, alltså kl 11.30, men jag kanske missförstod din mening eller så skrev du fel?

2009-10-18 @ 12:44:21
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: synd, för jag älskar Tokio Hotel! :D<3

2009-10-18 @ 17:01:38
URL: http://maaajjiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback