Uppdatering

Förlåt hörrni. Har inte uppdaterat sen i fredags (!!) Typ rekord? Haha. Hur som helst så har jag haft fullt upp, faktiskt.

I fredags var jag ju på bio med Jonas, Anna och Allam. Det var kul och filmen var bra! Lite konstigt slut bara, men annars så var den helt okej. Kanske inte värd 125kr bara, men 3D effekt är ju alltid roligt! (Bilder kommer!)

I går, (lördags), så låg jag och Jonas hemma och bara slappade, haha. Vi kollade på Saving private Ryan. Har ni sett den? En krigsfilm, ca 3 timmar lång.. Men den är faktiskt bra! Bättre än jag trodde. Och efter det fixade vi oss och drog in och åt på Pizza hut, mys! Sen åkte vi hem till Jonas och hyrde två filmer. The uninvited och Marley and Me. Båda två var skitbra! The uninvited, fan vad läskigt den var! Jonas låg och höll om mig nästan hela filmen, ahahh. Däremot så trodde man att man hade kommit på slutet efter de första 5 minuterna men man hade såå fel! Haha. Och Marley and me, var super mysig. Rekomenderar båda filmerna!

Och idag vaknade vi runt halv 12. Sen åkte vi till Globen och mötte upp Kim. Jonas och han skulle på bajen matchen, eller de är ju där nu, haha. Sen gick jag runt och kollade lite. Träffade på Molly Sandén och hennes pojkvän Eric också. Lite kul! Köpte en ny foundation och rouge. Nu har jag precis duschat och ska försöka städa mitt rum lite, de ser förjävligt ut! Hahah.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback