Tisdag

Hej sötnosar!

Sitter och lyssnar på spotify och har precis beställt Tokio Hotels nya album ifrån cdon. Vet, jag är lite seg. Men vad spelar det för roll? Snart är de mina iallafall, haha. Beställde både de tyska och engelska. (Deluxe digipag blev det på båda) Kunde inte välja.. Även fast jag fastnat för de tyska låtarna så tycker jag faktiskt att de engelska också är värda att ha, hah.

Ska snart röra mig emot jobbet. Jobbar ifrån 12-16 idag. Vill jobba mer, menmen. Idag ska jag även iväg på hemligt uppdrag igen, ahah. Kan inte lämna ut information om det för då kan de gå åt helvete, hah. Men ni kommer få reda på det när allting är uppklarat, promise. Dock kan det ta ett tag!

Nu ska jag gå ner och äta lunch. Pappas goda spagetti carbonara.
Kommentarer
Postat av: Lotta

Hello ska ha en veckans blogg tävling i bloggen välkommen att vara med =)

2009-10-13 @ 12:16:37
URL: http://loottz.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback