Till min fina Jonas <3

Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.
Glöm allt det dumma som jag sagt, det bara är så.
Baby, lyssna, jag vill bara din, det bara är så.

Du och jag har varit vänner ganska länge och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu vill vara mer än din vän, vill vara din prinsessa. ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min. Vill vara hon du kan ringa när saker är skit. Jag vill att du ska vara killen jag vaknar upp brevid. För varje gång jag är med dig så blir jag varm. Det pirrar i kroppen och jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget bara få vara i din närhet Kyssa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek. Jag bara önskar det. Skulle ge dig hela världen om jag kunde det.

Jag ligger sömnlös om nätterna och bara tänker på dig. Oavsett hur långt tid det tar så kommer jag vänta på dig. Vänta på dig. För det är det värt. Jag kan svära på min mamma, jag har aldrig varit så kär.

För när jag ser dig vill jag vara med dig, det bara är så.
Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.
Glöm allt det dumma som jag sagt, det bara är så.
Baby lyssna jag vill vara din, det bara är så.


Jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: BELLa

HAHAHAH JAA det gör du! :P hahaa!! <3<3

Vi kommer att få det bääääst på konserten!

2009-10-25 @ 10:34:28
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback