Svinis

Godmorgon turturduvor!

Är på strålande humör, tjoho. Har ju sovit i min nya säng som är superskön och man kan till och med guppa lite i den, hah.  Madrassen är superskön! Sitter just nu och lyssnar på Spotify, för ovanlighetens skull. Snart ska jag gå ner och äta frukost.. Funderade på att dricka varm oboy, eller så blir det kall as usual, men det är faktiskt också jävligt gott.

Idag börjar jag halv 1 och slutar halv 5. Egentligen skulle jag börjar halv 10 och fått gå hem halv 2. Min enda tidiga fredag (!!) Men det hade krisat ihop sig lite där på jobbet så självklart ställde jag upp och byta tid med en annan tjej.

Ska lyssna klart på World behind my wall, sen blir det frukost. Ska kolla på Vakna! med the voice också. Vi har en sån boxer man kan spola tillbaka på, så det ska jag göra och kolla på hela programmet, skojsigt.

Gick in på en blogg igår och hon hade skrivit att hon skulle vaccinera sig emot svininflensan. Förut var jag inte alls tveksam över hur jag skulle göra. Jag var 100% säker på att de skulle få sticka in en nål i mig, eller två .. Men när jag har tänkt vidare så har jag kommit på att jag läst att man kan få en massa biverkningar också  .. T.ex. förlamning osv.  Och hur kul är det? 19 år och förlamad. Skulle inte vara ett plus i kanten direkt.. Ibland tänker jag att "fan det är klart jag ska vaccinera mig emot svinis" och ibland kommer det en liten djävul som säger att jag inte ska gör det. Hur ska ni göra?

Så nu är låten slut. Vi hörs kanske lite senare innan jobbet.
Puss på er.
Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, det där med dom där tiderna och jobbet, jag hänger inte med, haha :P

2009-10-09 @ 09:30:17
URL: http://maaajjiii.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

SV: Haha, hur menar du nu? :)

2009-10-09 @ 10:03:19
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: det där med att du fick byta tider och sånt, varför då? :P

2009-10-09 @ 10:09:24
URL: http://maaajjiii.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback