Svar till Anna

hej älskling, har försökt att få tag i dig idag :p
jätte bra att du har lagt upp bilderna yo! :) Men kan du skicka dom till mig oxå? För att man kan ju inte klicka på dom.... De står Försök inte! haha
tänkte fråga om vi skulle ta våran fika imorn ? Jag slutar halv 3 <3

Svar: Hej vännen. Ja, jag såg det tillslut. Har ju inte tillgång till någon mobil där jag kan ha mitt comviq kort i nu när min nya har gått sönder. Så jag använder den gamla mobilen och har mitt telia kort i.

Ja, visst är det? Hah. Ajuste, jag har ju högerklicksskydd på bloggen. Vill ju inte att någon ska ta mina bilder på Tokio Hotel eller andra bilder jag inte vill att någon ska ta osv. Men absolut, jag kan skicka de till dig <3

Nej, jag kan inte imorgon tyvärr. Ska träffa Jonas, Kim och Sofia. Såg att du frågat om jag jobbar imorgon, och det gör jag.  Jag jobbar 5 dagar i veckan på dagiset :) Love it! Money money money ;)

Aja, försök höra av dig till mitt telia nummer, eller skriv en kommentar på bloggen. Love you, my dear bff!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback