Svar på era frågor (del 1)

1. Malin frågade:
Har du sett Tokio Hotel live?
Svar: Japp, det har jag. Om du menar på en konsert så har jag sett de 1 gång i Tyskland förra sommren. Och utöver det så har jag sett de live i Stockholm tre gånger. En gång på signeringen 2007, en utanför NRJ studion 8/9 iår, och en gång utanför Sheraton hotell samma kväll. Fick autografer och så! :)

2. Danni frågade:
1. Vem älskar du mest i hela världen?
2. Har du en Ipod?
Kram:)
Svar: 1. Jonas, familjen och vännerna.
2. Japp, jag har en iPod. Använder den däremot inte, haha. Lyssnar hellre på musik på datorn.

3. Kurranmurran frågade:
Gillar du "fjortisbloggar"
Svar: Om du menar som Dessie och allt vad de heter så N-E-J. Däremot så tycker jag att det är rätt så kul att få in och kolla någon gång i veckan. De gör bort sig så himla mycket. Fast de är nog bara en image som de har.

4. Anonym frågade:
Varför började du att blogga?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Kände väll att jag ville skriva av mig, haha.

5. FRIDA frågade:
1. Vad är det bästa du vet och varför?
2. Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det då vara och varför?
3. Favorit godis?
4. Vad tycker du om min blogg? (http://fridasjoblom.blogg.se)
Svar: 1. Jonas eftersom att jag inte kan få nog av honom.
2. Kenzas, älskar hennes blogg. Hon skriver om så många olika saker. Shopping, vardag, tips, festande, Tokio Hotel osv.
3. Lakrits! Lätt, haha.
4. Den verkar bra! Jättefin design och så.

6. Mmajda frågade:
1. Nike eller Adidas?
2. Favoritlåt just nu?
3. Vad fick dig till att börja blogga?
4. Vilken årstid älskar du mest?
Svar:  1. Adidas!
2. Alien - Tokio Hotel
3. Svaret finns längre upp.
4. Sommar (!!!)

7. rebecca frågade:
Har du någon gång klappat en delfin? :)
Svar: Haha, nej det har jag faktiskt inte!

8. Rosida frågade:
1. Om du var en färg, vilken är du?
2. Tror på på spöken?
3. Har du varit med om något övernaturligt?
4. Varför började du blogga?
5. Vem är din favoritbloggare?
Svar: 1. ROSA!
2. Ja, det gör jag verkligen. Är livrädd för de!
3. Japp, förra året.. Läs HÄR
4. Svaret finns längre upp.
5. Kenza :)

9. E M E L I E & L I S A frågade:
1. favoritblogg?
2. läser du vår blogg? ;)
Svar: 1. Kenza.
2. Nej, men kanske kan börja?

10. Emma frågade:
en liten klassisk fråga vad tycker du om Kissie, Kenza, Blondinbella, Paow?
Svar: Kissie: Kissie tycker jag inte om, men Alexandra är det säkert inget fel på. Har ju aldrig träffat människan, haha.
Kenza: Hon verkar vara en skön person!
Blondinbella: Läser inte hennes blogg.
Paow: Förlåt, men hon verkar vara en riktig bitch. Om det inte bara är en image!

11. Tessan frågade:
1. Ålder? :)
2. Bästa du vet? :)
3. Hur många besökare har du? :)
4. Har du pojkvän? Vad heter han? :)
Svar: 1. Jag är 19 år.
2. Mina nära och kära, hihi.
3. Det är helt olika beroende på hur mycket jag skriver. Mellan 50-70 ungefär.
4. Japp det har jag. Han heter Jonas! :)

12. Rebecca frågade:
1. Din absoluta favoritmat?
2. Några favoritbloggar som inte tillhör "de större bloggarna" ?
3. Favoritfilm?
Svar: 1. Tacos!
2. Annas tror jag. Klicka HÄR
3. Har ingen, haha.

13. Maja frågade:
hur länge har du bloggat? :D
Svar: Sedan augusti 2007

14. Tessan frågade:
Hur länge har du och din kille varit ihop?
Svar: På nyår är det 2 år, hihi.

F o r t s ä t t e r   m e d   r e s t e n   s e n a r e .

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

kul med frågor & svar:)

2009-10-07 @ 14:51:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback