Snart får jag träffa F & hans familj igen!

Nu har jag kollat klart på Unga mödrar med pappa och mamma! Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag sätta mig framför tvn igen, och även fixa naglarna, kanske sätta fötterna i ett fotbad och sedan smörja in mig med min nya hudkräm. Fräsch. Ska dricka en stooor kopp med te med honung i och hoppas på att min jäkla hals blir bättre. Ska knapra baffucin hela dagen imorgon, glömde tyvärr bort de idag..

Blogg.se är skitsegt så vi får se om det funkar att skriva någonting här sedan. Funderar även på att byta domän.. Blogg.se är ju sjukt jobbigt när det inte funkar. Så vi får se hur det blir.

Btw. Fick ett sms som gjorde mig jätteglad igårkväll! Ska snart få träffa F och hans familj igen. Då ska vi snacka lite allmänt och sådär. De ska ringa mig någon dag snart och så ska vi bestämma en dag. De var iallafall jätteglada att höra ifrån mig, vi har nämnligen inte hörts på ett tag nu. Jag har ju haft rätt så mycket med jobbet & så, allt kan man ju inte hinna med liksom, haha. Men nu så! Ska också lämna presenten jag köpte till honom när han fyllde år, han har inte hunnit få den ännu.

Aja. Duschen väntar! Ha det så bra så länge iallafall. Puss på er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback