Sjukling

Jag har feber, det suger. + Att jag har tappat rösten,  fan vad najs!

Orkar inte skriva så mycket just nu. Men imorgon släpps iallafall biljetterna till Tokio Hotel konserterna. Fattar inte varför det finns så jäkla några platser till skandivavium för? det finns 2 stycken prisklasser att välja emellan, och sen fattar jag heller inte varför sittplatserna och ståplatserna är på olika sidor av scenen.. ser ut som om man ska kunna se ifrån båda hållen. aja! tur att jag inte ska till göteborg, då slipper jag oroa mig, haha.

Ska iallafall bli skitkul att gå med Bella! Puss på det.
Nu ska jag äta frukost. Hörs nog senare om jag orkar skriva mer sen.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback