Right here

Farmor och farfar har precis gått. De var här och åt middag och så!

Idag stängde jag och mamma på jobbet, haha. Det gick bra! Kommer ni ihåg att jag frågade en tjej igår om jag kunde få en kram? Idag frågade jag om hon hade tagit med sig några kramar hemifrån och hon svarade:

- Nej, jag har ingen användning för de!

Hahaha, så söt.

Snart ska jag kolla på Arga snickaren med familjen, hihi. Älskar det programmet! I helgen ska jag bjuda Jonas på middag, hihi, mysigt! Kankse ska äta med Kim och Sofia, tjoho!

Nu ska jag fixa lite, pusspuss.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback