Nu är det jul igen, nanana

Alltså, wtf? Det snöar ju ute. Och det är inte lite heller, utan rätt så mycket. NU kommer alla barnen bli överlyckliga.. Däremot så hoppas jag att de slutar, för idag ska vi ut till skogen. Fatta då om 19 galna barn springer omkring i snön. Shit!

Sitter och äter frukost nu och kollar på the voice. Tänkte ta bussen idag till jobbet, pallar inte cykla när det är så kallt. Om man rör munnen i farten så stelnar den fast, hahaha. Idag ska jag äntligen träffa Rebecka. Vi ska nog fika eller nåt, myspys! Hon ska få en present utav mig eftersom att hon fyllde 20 förr förra lördagen. Puss på det! Min älskade vän.

Nu ska jag fortsätta äta!
Ha det bra.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback