Lördag

Det är lördag! Tjoho.

Jag sitter i min sköna säng och lyssnar på geisterfahrer! "Küss mich jetzt!" Åh. Älskar när tjejen kommer in och sjunger, så himla fint och gulligt.

Har precis kommit hem ifrån Jonas. Sov där inatt efter att vi varit hemma hos Sofia och varit med henne och Kim.  Superkul! Vi satt och kollade på idol och sen var det batman filmen, haha. Vi smaskade i oss lite chips, dipp och coca cola också - of course. Vi åkte därifrån runt 1 tiden och var hemma hos Jonas vid 2 inatt. La oss i sängen direkt och satte på tv:n och då var det CSI. Sen somnade vi! Haha.

Lite senare idag ska jag kankse till söderstadion och kolla på Sverige matchen med Jonas och Anna. Eller så stannar jag hemma, vi får seee.

Vad ska ni göra ikväll?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback